»Čezmerna teža otrok je globalni problem, ki ga omejene smernice posameznih držav ne zmorejo rešiti. Potrebna je zavezujoča zakonodaja na ravni EU, saj oglaševanje nezdrave hrane ne pozna meja. Potrebni so ukrepi, ker si otroci zaslužijo zaščito.«
»Pričakujemo zgled in podporo pri ohranjanju najvišjih standardov varovanja zdravja otrok in njihovih pravic. Starši po vsej Evropi ne pričakujejo nič manj.«
»V primerih, ko so podatki znani, je hitro jasno, da gre za tekoče energijske bombe, okrašene z aromami in barvili, ki poskušajo zakriti nevarnosti pitja alkohola. Samo s tremi stekleničkami lahko popijemo toliko energije, kot bi jo zaužili z uravnoteženim kosilom in vrstico čokolade.«
»Industrija žganih pijač se izgovarja, da je navedba hranilne vrednosti in seznama sestavin nesmiselna, češ da so žgane pijače produkt le treh sestavin.«
»Potrošniške organizacije pa se sprašujejo, zakaj so porabili toliko časa in energije, da so potrošnikom preprečili vpogled v te informacije.«
»Mladi so bili najbolj presenečeni nad slabšimi hranilnimi sestavami živil, ki so na veliko oglaševana na družbenih omrežjih in ki jih oglašujejo predvsem spletni vplivneži. Pri skeniranju črtne kode teh živil je na semaforju zasvetila rdeča, mladi pa so s tem dobili vpogled v slabšo kakovost teh živil.«